Re: !!! uszkodzona glowna tabele plikow

Autor: Kamil <kamil_at_neostrada.pl>
Data: Fri, 28 Dec 2012 11:25:42 +0100

Użytkownik napisał:

> pozatym - cos wczesniej zdawalo mi sie jakby ze w programie tesdisk geometria
> dysku byla taka ze sektor u mnei mial 4096 pozniej widzialem i widze teraz ze
> jest raportowane 512, czy to mozliwe by cos tu sie przelaczylo? dysk to "wd
> ext hdd 1021 "

Widać, że masz mniej niz blade pojęcie o tym co usiłujesz zrobić. Jeśli na dysku
masz ważne dane to czym prędzej zaprzestań grzebania i zwróć się do kogos o
pomoc. Trzeba sporo wiedzieć i mieć doświadczenie, aby "bawić" sie
niskopoziomowymi narzędziami. Mylisz sektor z klastrem. Uzywasz niewłaściwego
narzędzia. Potrzebujesz programu do odzyskania utraconych plików, a nie naprawy
tablicy partycji. Spróbuj jakiegos Linuksa Live CD. Czasem zobaczy pliki. Do
odzykania plików jest dużo programów PhotoRec, Final Recovery, FInd & mount.
Tylko póki co niczego nie zmieniaj na dysku. Jeśli zobaczysz pliki, skopiuj je
na inny dysk.

Pzdr

PS I staraj sie uzywać poprawnej polszczyzny.