Re: !!! uszkodzona glowna tabele plikow

Autor: <profesor.fir_at_gmail.com>
Data: Thu, 27 Dec 2012 10:52:50 -0800 (PST)

W dniu czwartek, 27 grudnia 2012 19:42:47 UTC+1 użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> Stawiam na kabel sata, moze wentylator na chipsecie.

pytanie jest jak odzyskac dane, najlepiej z automatu jakims darmowym progsem - szperam ze 3 godziny w necie i cos slabo to widze

pozatym - cos wczesniej zdawalo mi sie jakby ze w programie tesdisk geometria dysku byla taka ze sektor u mnei mial 4096 pozniej widzialem i widze teraz ze jest raportowane 512, czy to mozliwe by cos tu sie przelaczylo? dysk to "wd ext hdd 1021 "