Re: zewnetrzna grafika nie startuje

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri, 28 Dec 2012 00:38:39 +0100

On Thu, 27 Dec 2012, BartekK wrote:

> Czy zewnętrzna karta nie ma przypadkiem gniazda dodatkowego zasilania
> z zasilacza z wtyczki PCIe-4pin (a ty go nie podłączyłeś)? Czasem takie karty
> (nie wiadomo jakim cudem) w niektórych płytach działają bez dodatkowego
> zasilania, a dopiero przy 3D zaczynają robić zwisy i problemy.

...albo przestają działać tam gdzie działały (a w innych działają).
  Sam tego doświadczyłem więc potwierdzam.
  Niespodzianka polegała na tym, że zasilanie było włożone, ale jedno
a karta ma dwa gniazda, GTX460SE (uprzedzam żeby nie wierzyć w to że
SE ma tylko jedno gniazdo, są modele z dwoma).

pzdr, Gotfryd