Re: Po wymianie modemu net nie działa jesli kabel jest podpięty do UPS

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat, 22 Dec 2012 15:56:44 +0100

W dniu 2012-12-21 16:35, Piotrek pisze:
> [...]
> zitegrowana na płycie głównej Gigabyte GA-P35C-DS3R. Internet to 8/16
> Mbit/s, a modem to stary Scientific Atlanta. Zachciało mi się 20 Mbit, no
> ale tu trzeba modem wymienić na działający w DOCSIS 3.0. Dali mi Arris
> CM820. Podłączyłem wszystko, ale Windows 7 wyświetlił, że kabel sieciowy
> nie jest podłączony? Podpiąłem z pominięciem UPSa i... wszystko działa. Czy
> ma ktoś pomysł dlaczego? Próbowłem na innych kablach sieciowych - za każdym
> razem wpięcie do UPSa powoduje, że nie ma internetu. A przecież ładnych
> parę lat mi to działało bez problemu. O co chodzi?
Może stary modem był 10Mbit, więc chodził "na byleczym" - dziwne, że w
ogóle chodził, bo w specyfikacji widzę że Lupus700 ma "filtr RJ45 -
linia modemowa/faxowa, DSL" a to zdecydowanie nie zadziała z ethernet
1Gbit. Możesz spróbować ręcznie w ustawieniach karty sieciowej wymusić
tryb 10 lub 100Mbit, może ruszy