Po wymianie modemu net nie działa jesli kabel jest podpięty do UPS

Autor: Piotrek <lesiu34_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 21 Dec 2012 16:35:52 +0100

Witam

Miałem internet z Vectry podpięty tak: Z modemu kablowego szedł kabel
sieciowy RJ45 do wejścia IN UPSa Lupus 700, a z wyjścia Out drugim kablem
do karty sieciowej. Jeśli to ma znaczenie - karta jest gigabitowa
zitegrowana na płycie głównej Gigabyte GA-P35C-DS3R. Internet to 8/16
Mbit/s, a modem to stary Scientific Atlanta. Zachciało mi się 20 Mbit, no
ale tu trzeba modem wymienić na działający w DOCSIS 3.0. Dali mi Arris
CM820. Podłączyłem wszystko, ale Windows 7 wyświetlił, że kabel sieciowy
nie jest podłączony? Podpiąłem z pominięciem UPSa i... wszystko działa. Czy
ma ktoś pomysł dlaczego? Próbowłem na innych kablach sieciowych - za każdym
razem wpięcie do UPSa powoduje, że nie ma internetu. A przecież ładnych
parę lat mi to działało bez problemu. O co chodzi?