Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat, 22 Dec 2012 01:47:00 +0100

"Przemysław Ryk" napisał:

> Nie no - jeżeli księgowa ma dylemat, to jednak jakoś chciałaby to
> zdefiniować. Ale bez osobistego udziału kontrolnego, to chyba nie da
> rady?
> ;D

O.K., następnym razem przywiozę jej lizaka, nie wiem tylko, czy jej
posmakuje.
Co do adrema - moja koleżanka małżonka robiła rok temu technika
księgowości i specjalistę do spraw płac, pracując równocześnie w dziale
księgowości. Często w domu trenowała na demach programów używanych w tych
zawodach. I powiem tak - do Symfonii, Mistrza Klawiatury czy jakiegoÅ›
arkusza excelowego liczącego płace np. dla ochroniarzy notebook pasuje jak
świni siodło, a na owych mitycznych spotkaniach to nie księgowa ma mieć
komputer z danymi, tylko dyrektor finansowy laptopa z raportami
wygenerowanymi przez księgowość. Lub (częściej) stosik wydruków.

JoteR