Re: wysyp tabletow na swieta

Autor: <adresssss_at_poczta.pl>
Data: Fri, 21 Dec 2012 18:50:14 +0100

On Fri, 21 Dec 2012 14:35:35 +0100, RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
wrote:

>Do pochwalenia się gadżetem wystarczy, do czytania plików tekstowych
>też, do czytania gazet zeskanowanych do PDFa za mały ekran, do
>przeglądania stron www za mały ekran i za wolny procesor, do gier
>kiepska jakość ekranu dotykowego.
>
>Jest cała masa forów dla użytkowników tabletów, zastanów się
>do czego ma ci służyć i tam zapytaj.

pewnie mlodziez w domu bedzie chciala troche sobie pograc. Nie wiem w
jakie gry, jakis film w trakcie podrozy autem ???? Ja: moze skype,
voip , moze sprawdzic co w TV, albo podlaczyc jakis GPS po
bluetoots/usb i nawigowac troche.

jakis czas temu mlody chcial kupic sobie ze swoich pieniedzy Samsung
Galaxy 2.0 7cali ale doszedlem do wniosku, ze to jednak za duzo kasy i
temat zostal odlozony.

doradzcie cos. Ma byc rosadnie ale i dobrze.

--
ThinkXtra