Re: wysyp tabletow na swieta

Autor: Poldek <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 21 Dec 2012 17:37:25 +0100

adresss_at_poczta.pl wrote:

> przed swietami zrobil sie wysyp tabletow z Adroidem - cemy 200-300 zl.
> Co o nich sadziecie?
> Jakis tracer za 219 zl/w Auchan
> (chyba) cortex, 1GHz procesor, 8GB wbudowane, 512MB RAM, miniUSB, USB,
> kamera, 7cali
> Co wy o tym sadzicie?? Czy te 512MB RAM wystarczy, to to troche malo?

Tego Tracera za 219 juĹź nie ma.

Mam prawie identycznego Apollo za 249. Różni się chyba tylko tym, że
Tracer za 219 miał nawet wyjście mini (micro?) HDMI, a ten mój go nie
ma. Za tą kasę super sprzęt, który może mieć wiele zastosowań. Osobiście
uĹźywam m. in. jako odbiornik rozmaitych programĂłw radia internetowego
podłączony do normalnej wieży.