Re: zgrabne pudlo na 4-5HDD

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Fri, 21 Dec 2012 03:26:58 +0100

W dniu 2012-12-21 01:28, Salata pisze:

> Ja mam i w tym celu kupiłem Fractal Design Define Mini. Imo warta tych
> pieniędzy, mATX i mieści 6 dysków 3,5" jeden SSD i miejsce na 2 napędy
> 5,25" lub kolejne kieszenie. Przy tym cicha i dobrze wentyowana. Support
> producenta genialny.

Nie żebym się czepiał (podoba mi się minimalistyczny styl FD, dodatkowe
gąbki wyciszające i drzwiczki oraz obrócenie dysków o 90 stopni w
Defiance Mini to do powyższego zastosowania plus), sam przymierzam się
wreszcie do zmiany blach w desktopie na XL R2 jak już będę mógł(*),
ale naprawdę mnie powyższym zaintrygowałeś - co może być rewelacyjnego w
supporcie producenta obudowy bez zasilacza (samych blach)?
Nie jeśli chodzi o projekt, rozłożenie elementów i wykonanie (bo to we
Fractalach z którymi miałem styczność jest świetne) ale chodzi mi o ten
wspomniany _SUPPORT PRODUCENTA_.

*
Głupia sprawa - całkiem wydajny konfig z 2 kartami graficznymi,
5 HDD, 2 napędy optyczne i wszystko to ściska się w blachach Codegena
z 2002 r. w których zasilacze były już zmieniane z 3 albo 4 razy przez
ten czas (aktualny to czarny Tagan U33 II 600 kompletnie nie pasujÄ…cy do
obudowy) a wszystko przez pier*Ä… naklejkÄ™ licencyjnÄ… WindowsXP potrzebnÄ…
mi nadal do Win7 x64 w wersji upgrade).

BTW:
Jak już piszemy o FD - do celu o jakim tu piszemy (konfig pod FreeNAS)
można jeszcze wziąć pod uwagę Node 304:

http://www.fractal-design.com/?view=product&category=2&prod=94

IMHO prezentuje się bardzo ładnie i chyba lepiej do tego celu niż typowa
obudowa tower ze względu na zwartą, minimalistyczną konstrukcję.