Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 21 Dec 2012 01:29:32 +0100

Dnia Thu, 20 Dec 2012 19:42:22 +0100, JoteR napisał(a):

> Zapewniam Cię, że wśród Pań z księgowości zwrot "nosz k...a, przecież przy
> tym zes..ć się można" jest na porządku dziennym.

W ostatniej firmie, w której pracowałem, były to raczej określenia padające
przy robieniu bilansu (rzadziej)[1], lub kontroli z Urzędu Skarbowego (oj
często wtedy szło).

> Plotka rozpowszechniana przez wrogo nastawione elementy wichrzycielskie
> głosi, że szczególne natężenie tego rodzaju inwokacji występuje podczas
> rozlicznia kosztów moich wyjazdów w tzw. teren. IMHO zupełnie
> bezpodstawnie, ponieważ z pozycją pt. "pozostałe nieudokumentowane
> koszty" powinna sobie poradzić nawet praktykantka z laptopem na kolanach
> w kibelku ;->

To ja już tam w te Twoje nieudokumentowane koszty wolę nie wnikać. ;D

[ Odpowiedzialność można porównać do czekolady. Najlepiej na tym wyjdziesz,]
[ jak ją podzielisz na wszystkich.                        (JoeMonster.org) ]