Re: opcja "wyłącz ładowanie baterii" Win8 [OT]

Autor: Kuzan <kuzanski_at_o2.pl>
Data: Thu, 20 Dec 2012 03:04:12 -0800 (PST)

> Ale w ten sposób tracisz też (niejako naturalną dla notebooków) funkcję
>
> podtrzymania zasilania w przypadku awarii sieci która IMO jest bardzo
>
> przydatna. No chyba że w miejscu/miejscach pracy masz możliwość wpięcia
>
> się w UPS-a.

Mylisz pojęcia, ta usługa wyłącza ładowanie, by "nie katować baterii", jednakże nie pozbawia Cię zasilania z baterii, tj. gdy wyłączysz wtyczkę z prądu, a opcja ładowania baterii jest wyłączona, to laptop zacznie korzystać normalnie z baterii (o ile jest naładowana). To wygodne zwłaszcza w wypadku, gdy nie chcesz doładowywać baterii podczas normalnej pracy z komputerem, nie wyjmując baterii. Zawsze ładuję laptopa bez zbędnych obciążeń, gdy jest wyłączony. Podczas pracy z zasilaczem wyłączam ładowanie baterii (w pracy), w domu korzystam z baterii, doładowuję ją jak się wyczerpie, gdy wyłączam lapka.

Ale przy Win 8 straciłem tą opcję, nie działają też przyciski Dellowskie, a strona producenta jest toporna w użytkowaniu lub wywala lub też brakuje plików na stronie, porażka :( Napisałem do działu tech support, ale czekam i czekam i czeeeekam....