Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Tue, 18 Dec 2012 23:48:46 +0100

W dniu 2012-12-18 23:30, R.e.m.e.K pisze:

> Młodziak, to że komp składany Twoimi rękami nie jest pewny, nie znaczy, że
> masz polecać innym jakiegoś badziewnego półkownika.

Dlaczego miałby nie być? Od podstaw jeszcze nie składałem, ale w wielu
grzebałem, coś wymieniałem, modyfikowałem, poprawiałem i jak dotąd
wszystkie szafy grają. Gdybym jednak miał zamiar składać, to pewnie bym
poprosił o doradztwo grupy bądź szwagra. On jest zresztą dobrym
przykładem dla mojego postu – ma firmę geodezyjną, więc chodzi o CAD, a
jednak kupuje "półkowce". Czy ma znaczenie, że dzieje się to w Niemczech
i go stać?

Gdybym chciał desktopa na miarę swoich potrzeb, to jasne, że bym
składał, ale nie chodziłoby o odpalenie Worda, a minimalnym budżetem
byłyby trzy tysiące.

Zresztą niczego przecież nie narzucam, a wnoszę jedynie sugestię.
http://kut.as/fujitsu-siemens-c5730

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$