Re: Zestaw typowo biurowy

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 18 Dec 2012 22:40:17 GMT

On 2012-12-18, R.e.m.e.K <go_at_dev.null> wrote:
> Młodziak, to że komp składany Twoimi rękami nie jest pewny, nie znaczy, że
> masz polecać innym jakiegoś badziewnego półkownika.

Bez przesady. 1000 zł to nie jest kwota, która ogranicza możliwości
do komputerów marki Auchan i Carrefour. Można za to wyrwać podstawowego
Lenovo Thinkcentre. Ale ja nadal sugerowałbym nettopa (po co trzymać
takiego kloca do Płatnika, który w firmach chodzi na Dellach sprzed
dekady?).

pozdrawiam,
PK