Re: Jaki dobry UPS?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Fri, 14 Dec 2012 23:29:23 +0100

W dniu 2012-12-14 22:27, Irokez pisze:
> Użytkownik "Borneq" <borneq_at_antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości
>
> tzn?

> A to już dobierasz w zależności od obciążenia
>
> Ja mam APC Smart-UPS 1000 i chodzi ponad godzinę komputer z monitorem.

Jaki masz pobór prądu?
Może na takie sytuacje lepiej kupić używanego laptopa?
Chociaż ja już nie pamiętam kiedy ostatnio była jakaś dłuższa przerwa w
dostawie. Za to 'często' jest tak, że nim się ściągnie świecznik z
szafy, znajdzie jakieś zapałki i już ma odpalać, to światłość
elektryczna powraca. ;)
Poza tym w przyszły piątek, jak wysiądzie, to już na dłuuużej. :P

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$