Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Thu, 13 Dec 2012 22:58:58 +0100

W dniu 2012-12-13 22:43, PK pisze:
> Nie mam zamiaru Ci gderać ani czegoś zabraniać. Kradniesz, to kradnij.

Wystarczy, że nazwiesz rzecz po imieniu. Piractwo to nie kradzież.
Piractwo to piractwo.

> Chwalenie się piraceniem uważam za żenujące, ponieważ takie ogólnie mam
> nastawienie do chwalenia się z łamania prawa.

Tak, naturalnie, pochwaliłem się, bo jestem z tego dumny.
NIE. Nadmieniłem tylko, że NOD32 jest dla mnie właściwie bezużyteczny,
bo przez rok wykrył jedynie keymakera i to tylko dla jego samego.

Ale ogólnie gratuluję, bo przebicie takiego Ratzingera w świątobliwości,
to naprawdę COŚ! :)

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$