Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 13 Dec 2012 21:43:10 GMT

On 2012-12-13, $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:
> A co do "kradzieży oprogramowania" – szkoda klawiatury na dyskusję, bo
> pokazywałem już nawet ilustrację: złodziej zabiera rzecz i właściciel
> się z nią żegna. Pirat kopiuje, czyli robi reprodukcję. W Polsce siła
> nabywcza jest na tak niskim poziomie, że żenująca wydaje mi się tylko
> Twoja 'świątojebliwa' postawa (bez urazy), z której można by nawet
> wywnioskować, że nie powinniśmy wysyłać paczek żywnościowych do krajów
> trzeciego świata, bo to nie tylko z dobrowolnych składek, ale i z
> podatków, czyli m.in. Twoich pieniędzy, z których rząd Cię okrada...

Ależ bełkot :).

Jeśli szkoda Ci klawiatury, to po prostu nie pisz. Zwróciłem Ci krótką
i prostą uwagę w 2 liniach, a Ty odpowiadasz 4x dłuższym tekstem, który
nawet sam się kupy nie trzyma - o związku z rzeczywistością
nie wspominajÄ…c.

Nie mam zamiaru Ci gderać ani czegoś zabraniać. Kradniesz, to kradnij.
Ja nie jestem od tego, żeby Cię ścigać. Płacę podatki m.in. na Policję,
żeby ona robiła to za mnie.

Chwalenie się piraceniem uważam za żenujące, ponieważ takie ogólnie mam
nastawienie do chwalenia się z łamania prawa. Podkreślam: nie oceniałem
tego, że kradniesz (choć oczywiście też nie pochwalam).

pozdrawiam,
PK