Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: Dawid <xxx_at_neostada.pl>
Data: Thu, 13 Dec 2012 02:20:49 +0100

W dniu 2012-12-12 22:09, PK pisze:

> Nie jest. Program antywirusowy to najbardziej ingerujÄ…cy w OS program
> na dysku. Ingeruje bardziej niż większość wirusów - dlatego właśnie może
> je usuwać. Źle postawiony antywir może uwalić system, może uniemożliwić
> połączenie z siecią, może zablokować normalne aplikacje. Trzeba się
> z nimi obchodzić naprawdę delikatnie.
>
> Normalne, z punktu widzenia systemu operacyjnego, jest to, co możesz
> zrobić bez uprawnień admina. Jeśli coś wymaga admina, to znaczy, że
> jest potencjalnie niebezpieczne dla stabilności kompa. Nie bez powodu
> [...]

Człowieku rozwalasz tymi tekstami.
Zrobisz karierÄ™ w jakimÅ› stendupie :-)
Dzieci na komórki walą antywiry jednym paluchem i zapominają.
Nowe systemy i programy instalują się już prawie same, tylko klikologia.
Obsługa komputera staje się banalnie prosta, bo inaczej kto by to teraz
kupił.Kto kupi system lub antywira, który robi problemy.