Re: Czy warto wsadzać niepełny tusz do Brothera?

Autor: Jacek <spaammmm_at_o2.pl>
Data: Wed, 12 Dec 2012 20:24:28 +0100

W dniu 2012-12-12 10:31, Borneq pisze:
> Mam skaner i drukarkę w jednym DCP-J315W Brothera. Jakiś czas temu były
> kłopoty, bo przestał drukować na czarno; na początk
Jako długoletni męczennik marki Brother (3 sztuki) powiem tak:
włożenie niepełnego tuszu nie ma żadnych ujemnych skutków o ile był
właściwie przechowywany np. zawinięty w folię albo w woreczku, żeby za
bardzo nie wysechł.
Na nadmierne oszczędności i kupowanie tuszy po 2 zł też bym uważał, bo u
mnie na takich właśnie tuszach skończyło się na wymianie drukarki
(uszkodzona głowica).
Przy dłuższych przerwach w drukowaniu warto zadbać, żeby ktoś raz w
tygodniu puścił jedną kopię ze wszystkimi kolorami CMYK, żeby
"odświeżyć" głowicę.
Jacek