Czy warto wsadzać niepełny tusz do Brothera?

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Wed, 12 Dec 2012 10:31:54 +0100

Mam skaner i drukarkę w jednym DCP-J315W Brothera. Jakiś czas temu były
kłopoty, bo przestał drukować na czarno; na początku nie przejąłem się
zbytnio bo myślałem że brakuje tuszu. Dokupiłem 2 tusze ActiveJest i wyjąłem
stary (stąd mam jeden niepełny). Dalej nie drukował. Problem, bo mimo że
drukarka była na gwarancji, to używałem wprawdzie dobrych tuszy ale nie
oryginalnych, których nigdzie nie można było dostać. Na szczęście okazało
się co dolegało - zaczęło się źle po uaktualnieniu firmware, poprawiło się
po następnym uaktualnieniu i po automatycznym czyszczeniu głowicy.
Teraz mam pytanie - gdy się skoćńży tusz to czy wkładać i dokończyć
niepełny? Przeciwko temu może przemawiać to, że po włożeniu tuszu może
wskazywać pełny poziom a nie prawdziwy, bo chyba jest licznik wydruków a nie
sprawdzanie prawdziwego poziomu.