Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Wed, 12 Dec 2012 19:58:43 +0100

W dniu 2012-12-12 13:44, Lisciasty pisze:
> Kompa sam składałem i nie oszczędzałem na jakości o ile to było
> możliwe, działał bez zakłóceń 2,5 roku a teraz padł z przyczyn
> nieznanych, być może ktoś coś grzebnął za mocno, a może system zdechł
> ze starości.

Win7? XP siostrze padł (btw, z Avastem, którego jej odradzałem, ale
eks-szwagier maniakalnie go jej instalował [ja mam NOD32]),
zainstalowałem Win7, mimo bodajże 2GB RAM, no i działa, chociaż nie
udało mi się jej przekonać do używania Chrome zamiast IE...
Mnie zaś XP, Vista, Win7 na laptopach nie padły nigdy. Na desktopie, jak
jeszcze miałem, też sobie nie przypominam większych problemów.
IMHO wina jest po stronie hardware'u, więc nie szukałbym softwareowych
rozwiązań.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$