Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: Lisciasty <lisciasty_at_post.pl>
Data: Wed, 12 Dec 2012 04:44:14 -0800 (PST)

On Dec 12, 12:37 pm, "R.e.m.e.K" <g..._at_dev.null> wrote:
> Nienormalna sytuacja jest zdychanie systemu ot tak. Mi sie to nie zdarzylo
> przez ostatnie 10 lat.
> Probujesz leczyc skutek, a moze warto przyczyne? Np. dac konto usera a nie
> admina, dac UPS lub zmienioc zasilacz - jesli system pada po skoku
> zasilania, sprawdzic dyski, etc.

Kompa sam składałem i nie oszczędzałem na jakości o ile to było
możliwe, działał bez zakłóceń 2,5 roku a teraz padł z przyczyn
nieznanych, być może ktoś coś grzebnął za mocno, a może system zdechł
ze starości. To nie jest tak że to się dzieje często, ale jak się
trafi to problemy są spore bo daleko tam mam a użytkownik potrzebuje
tego sprzętu 16h/dobę :>

L.