Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed, 12 Dec 2012 18:29:11 +0100

Dnia Wed, 12 Dec 2012 01:18:51 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):

> Od dłuższego czasu szukam jakiegoś najprostszego systemu do backupu,
> który umożliwiałby osobie mało kumatej awaryjne ożywienie systemu.
> Powiedzmy, że jest człowiek który kopie zapasowe danych umie robić,
> natomiast w przypadku zdechnięcia systemu (w tym przypadku XP)
> kompletnie traci głowę.
> Czy jest może jakiś sposób, żeby np. raz dziennie zrobić backup
> partycji systemowej, a w razie padnięcia systemu przywrócić go do
> życia w prosty sposób? Kolega podrzucił mi pomysł z clonezilla, macam
> go w chwili obecnej ale jednak chyba jest trochę zbyt skomplikowany.
> [...]

1. Oskryptowany Drive Snapshot bootowany w jakimś środowisku WinRE albo
MiniXP z napędu USB zawierającego także kopię partycji.
2. Drugi dysk twardy z takim samym układem partycji, na który raz
dziennie przepisujemy zmiany w zapisach powstałych na piewrszym dysku.
Wybór dysku do zabootowania: F12 na ekranie BIOS-u.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/