Re: Przywracanie systemu jednym guzikiem?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Wed, 12 Dec 2012 18:08:38 +0100

Dnia Wed, 12 Dec 2012 12:50:05 +0100, Irokez napisał(a):

> A mi się zdażyło - instalacja Avasta na Win7 i już tylko stawianie systemu
> od zera było możliwe.

Właśnie mam na warsztacie komp z w7 i avastem. Avast nie działał, ani
uaktualnic, ani poskanować ani odinstalować. W końcu dał się odinstalować w
trybie awaryjnym ale system był zdecydowanie popsuty - np nie działały
liczne opcje w Panelu sterowania. Dysk sprawdzony Kasperskym, nic nie było.
Znasz więcej takich przypadków kiedy Avast psuł w7?

--
Jacek