Re: Budżetowy SDD :)

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 09 Dec 2012 21:24:40 GMT

On 2012-12-09, Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl> wrote:
> Serio. Wyraźnie słyszalnym elementem mojego zestawu (wcale
> nie pasywnie chłodzonego) jest monitor LCD. Gdy się wyłącza,
> słyszę wyraźny ubytek składowych szumu o wyższych częstotli-
> wościach.

Jestem tego świadom. Nie mniej łatwiej będzie mi żyć z piskami
niż tym brzęczeniem teraz.
Zresztą akurat mój monitor jest dosyć cichy (Eizo 20"). Porównując
np. do 24" i większych, których czasem "słucham" u znajomych, jest
właściwie bezgłośny. Będę bardziej hałasował przerzucając kartki
papieru w książce :).

pozdrawiam,
PK