Re: Budżetowy SDD :)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun, 9 Dec 2012 21:40:09 +0100

"PK" napisał:

> Za mało zacytowałeś :)

Że pominąłem "ale nie w najbliższej przyszłości"?
Zakładam, że owa "najbliższa przyszłość" to kilka góra kilkanaście
miesięcy, więc wtedy będziesz się cieszył równie dobrym słuchem, jak
teraz. A i ów Scorpio będzie tak samo brzęczał. A zanim z wiekiem przytępi
ci się słuch, to nie tylko dyski mechaniczne, ale i SSD będą odległym
wspomnieniem. ;-)

> Scorpio Blue, bo nieużywane zasypiają. Nie wiem czy jeszcze jakiś
> dysk tak robi, ale dla mnie po prostu ideał.

Jaki będzie docelowy system? Bo przy takim Windows (obojętnie jakiej
maści) ten Scorpio sobie raczej nie pośpi. Każda praktycznie akcja na
systemie plików na dowolnym wolumenie brutalnie wyrwie go z drzemki, mimo,
iż to nie jego wołano. A dopóki się nie rozpędzi, system będzie w tym
czasie zamrożony. Nie mówiąc o tym, że przy takim użyciu Start/Stop Count
(w S.M.A.R.T.) szybko się przekręci.

JoteR