Re: Budżetowy SDD :)

Autor: zlotowinfo <dupa_at_dupa.xx>
Data: Sun, 9 Dec 2012 15:52:09 +0100

Użytkownik "PK" <PK_at_nospam.com> napisał w wiadomości
> Witam,
> Niedawno podejrzewałem, że pewnie nadejdzie moment, gdy zmięknę
> i postanowię spróbować SSD. Moment nadszedł dość szybko :).
>
> W skrócie:
> - pojemność powyżej 100 GB (zapewne 120-128 GB),
> - prędkość nie jest dla mnie ważna (wszystkie są szybkie, bo i tak
> podepnÄ™ to pod SATA II),
> - bezproblemowa praca z Windows 7/8 (najchętniej także z Debianem),
> - solidność, bezawaryjność,
> - możliwie długa żywotność NANDów (chętnie kosztem szybkości).

> [...]

ja kupiłem tego 830 za 383zł - 5% alior sync, z odbiorem osobistym
przereklamowane. 2x szybciej niż wd black, ale nie mam tych ncq i ahci

WDC WD1002FAEX-00Z3A0 (1000GB)
MB/sec: 65.6 - 140, średnio 108, burst: 143, access: 12.6ms

MB/sec: 198 - 205, średnio 203, burst: 155, access: 0.1ms
SAMSUNG SSD 830 Series (128GB)