Re: ATA-100 vs SATA-150 dla starszej płyty Intela ?

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx>
Data: Sat, 08 Dec 2012 19:13:50 +0100

W dniu 2012-12-08 19:07, Swift pisze:

> Dokładnie tak, płyta ma dwa porty SATA-150. Ponieważ mam XP, to jedyny problem to sterowniki SATA. Na stronie Intela dedykowanych do tej płyty pod XP nie ma, ale jest do pobrania pakiet Intel Matrix Storage i tam widzę sterowniki SATA pod XP.
> Powracając do dysku ATA - duży bufor to 8M ?
> PP

Jeśli kontroler na płycie jest wbudowany w chipset a nie jakiegoś innego
producenta, to sterowniki ci zainstaluje Intel Chipset Software
Installation Utility. Bufor 8M jest w porządku, ale są oczywiście
większe - zależy od dysku, jego wielkości, "nowoczesności" itp.

W każdym razie, ze sterami nie powinno być bólu pod WinXP.

--
Tomek GÅ‚owacki