Re: Co lepsze - stary SB Live czy audio na p³ycie?

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Sat, 8 Dec 2012 16:09:52 +0100

> Dnia Thu, 29 Nov 2012 23:35:11 +0100, Michal napisa³(a):

> Wiem, ale mówi³em o jakich¶ oficjalnych. Skoro nie ma, to szkoda :/

Podziêkuj Creative. Nie wydawanie sterowników do poprzedniej rodziny
kart dla kolejnych OSów MS to ich oficjalna polityka.
Tak by³o z SBLive!, Audigy, nied³ugo pewnie bêdzie z XFi na rzecz
Recon3D. Na to jest tylko jedna rada - nie kupowaæ wiêcej produktów CT.
Jak dla mnie karty Creative skoñczy³y siê na Audigy ze wskazaniem na
Audigy2ZS bo dla niczego nowszego nie ma i nie bêdzie niezale¿nych
sterowników, a te od CT ss± na ca³ego.

> Bo wk³adam to do peceta te¿ po to, ¿eby mieæ np. EAX w GTA 3 (¶wietnie
> siê gra wtedy).

Ale o co chodzi - dla WinXP masz oficjalne sterowniki od CT z EAX, a od
Visty obs³uga audio jest tak skopana, ¿e sprzêtowy DSP i EAX w hardware
i tak siê nie przydaje.

--
/MB