Re: To siÄ™ narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 07 Dec 2012 20:40:58 GMT

On 2012-12-07, JDX <jdx_at_onet.pl> wrote:
> W podobny sposób można też kupić i okazać przy wejściu bilet do kina
> (np. sieć Helios). Chociaż nie jestem przekonany czy jest to wygodny
> sposób ponieważ czasami skaner ma problemy ze zczytaniem kodu. :-D A do
> tego musisz trzymać w ręce sporego placka zamiast małego papierowego
> biletu co np. dla mnie jest kłopotliwe gdy trzymam jeszcze dwa
> "wiaderka" z kukurydzÄ… i kolÄ…. :-D

Bilety do kina na komórce to rzecz o podważalnej przydatności. Chyba że
dzięki temu można by było zrobić 1 okienko zamiast 3 i obniżyć cenę albo
częściej myć fotele...

Za to bilety komunikacyjne w komórkach naprawdę cieszą. W swoim mieście
tego nie odczuwam, bo mam okresowy (pewnie jak większość osób, które
poruszają się głównie w ten sposób). Docenia się to dopiero wtedy, gdy
w niedzielę ląduje się w jakimś obcym mieście, w nieznanej okolicy
i kupienie papierowego biletu jest problemem nietrywialnym.

Myśląc o biletach w obcym mieście doszedłem do jeszcze jednej zalety,
która dotyczy także biletów do kina. Niewiele stoi na przeszkodzie,
by aplikacja do biletów "znała" 100 języków. Ze sprzedawcami jest...
gorzej. Zazwyczaj doceniam już fakt, że nieźle władają językiem
ojczystym...

pozdrawiam,
PK