Re: Tablet, wszystkomający

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri, 7 Dec 2012 12:24:14 +0100

Dnia Fri, 7 Dec 2012 09:19:19 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> A możesz napisać czemu wynalazek?

Bo wymaga specjalnego sprzętu, o czym użytkownik dowiaduje się
najczęściej dopiero post factum. Dokładnie tak, jak w przypadku
omawianego tabletu.

> Używam od ~roku dwóch kart w dwóch
> tabletach i jakoś nie zauważyłem jakiejś różnicy w porównaniu z innymi
> operatorami. I czemu jest "nienormalny"?

Który jeszcze operator w Polsce albo i na świecie stosuje wymuszanie
rozłączania co godzinę raz zestawionego połączenia?

Bez urazy, ale ta dyskusja jest bezcelowa. Wszyscy wiedzą, że Aero to
jest ersatz dostępu do Internetu a nie "prawdziwy" Internet, ot, takie
łącze dla biednych - darmowe, ale co za tym idzie z pewnymi istotnymi
ograniczeniami funkcjonalnymi. Równie dobrze możesz mi napisać, że
"normalne" są darmowe połączenia telefoniczne przerywane co trzy minuty
reklamami i też się z tym nie zgodzę ;-).

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/