Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 06 Dec 2012 20:13:08 GMT

On 2012-12-06, Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl> wrote:
> Jak najbardziej *może* to być kwestia "mienia pojęcia", bo:
>
> a) według posiadanej według mnie ogólnej wiedzy jest problem
> z pivotem przy monitorach panoramicznych i nie widuje siÄ™
> ich często w sklepach,

Nie widuje się ich w sklepach, bo są droższe.
Problem z pivotem w panoramie jest taki, że nie ma to sensu przy
braku regulacji wysokości. Monitory z regulacją wysokości są dużo
droższe.

> b) temat mnie nie interesuje i nie będę poświęcał czasu na
> dogłębne analizowanie przeglądarek cenowych żeby spraw-
> dzić, czy takie monitory są dostępne -- niech osoby za-
> interesowane zrobiÄ… to same (*),

Google: widescreen lcd pivot ?

> c) wyszukiwarki cenowe mogą nie mieć niektórych monitorów w
> ofercie lub mieć w ofercie coś, czego nie da się kupić
> lub funkcja pivotu jest tylko "dla picu" i z powodu sła-
> bych kątów nie da się jej sensownie używać.

Co nie zmienia faktu, że można łatwo stwierdzić czy panoramy
z pivotem istniejÄ….

pozdrawiam,
PK