Re: Dyski 3TB i stosunkowo wiekowe płyty główne

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 5 Dec 2012 09:54:49 +0100

Dnia Wed, 5 Dec 2012 08:38:12 +0100, Chris napisał(a):

> Zmień z 2,5" na SSD bo to pewnie jest jeszcze 5200obr i spowalnia to na
> maxa.

SSD to pójdzie najpierw do mojej roboczej maszyny. ;) Na tej działać ma
głównie magazyn plików, Hamster, serwer FTP, z czasem postawię sobie XAMPPa.
Wszystkie dane użytkownika i tak są powyciągane na inne, szybsze dyski niż
ten systemowy.

> [...]
> dysków jaka osobne sztuki nie spięte ruszyły oba ale po 2 tyg jeden się
> rozleciał i walił błedami, uważam że mogło to być spowodowane wcześniejszymi
> problemami z zasilaczem. Oczywiście w miarę szybko został kupiony nowy
> zasilacz na miejsce starego ale jednak parę dni pracowały na starym. Dodam
> że komutery i dyski pracują 24/h syatemu są restartowane jak już muszą albo
> coś się zwiasi np. Apache na W7 64bits (co jest podobno normą choć na 32bits
> działą OK) ale musi być 64bits ze względu na potrzebną ilość ramu.

Aha - w ten sposób.

[ The Guv: There are inmates and there are convicts. [...] So, which are   ]
[ you gonna be? Richard B. Riddick: Me? I'm just passin' through.          ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]