Re: Dyski 3TB i stosunkowo wiekowe płyty główne

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Wed, 5 Dec 2012 08:38:12 +0100

Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> Będą działać przy 400W OCZ Stealth Stream 2 (OCZ400SXS2). Do tego C2D
> E4500 albo E8400, 4GB ram, przynajmniej dwa dyski - mały 2,5" na system
> (ostała mi się gdzieś taka 80-tka) + 1TB WD.

Zmień z 2,5" na SSD bo to pewnie jest jeszcze 5200obr i spowalnia to na
maxa.

> Padł Ci dysk jako dysk, czy rozlatywał się RAID?

Najpierw rozleciał się raid na takiej zasadzie że jeden dysk był niewidoczny
a drugi pokazywał jakąś śmieszną małą pojemność, po rozłączeniu i puszczeniu
dysków jaka osobne sztuki nie spięte ruszyły oba ale po 2 tyg jeden się
rozleciał i walił błedami, uważam że mogło to być spowodowane wcześniejszymi
problemami z zasilaczem. Oczywiście w miarę szybko został kupiony nowy
zasilacz na miejsce starego ale jednak parę dni pracowały na starym. Dodam
że komutery i dyski pracują 24/h syatemu są restartowane jak już muszą albo
coś się zwiasi np. Apache na W7 64bits (co jest podobno normą choć na 32bits
działą OK) ale musi być 64bits ze względu na potrzebną ilość ramu.