Re: Reinstalacja systemu

Autor: Filip454 <filip454_at_filip454.pl>
Data: Tue, 4 Dec 2012 15:38:35 +0100

Dnia Tue, 4 Dec 2012 08:42:33 +0100, Chris napisał(a):

> Filip nabazgrał(a):

> A czemu ma wywalać ??

Bo z tego co mi wiadomo nie dają ot tak sobie Recovery CD. Może jeszcze
spróbować F11 lub F10 podczas startu Windowsa, tylko niech zbackupuje
wszystkie dane, bo znikną ;) Jesli została partycja recovery to operacja
się powiedzie.

--
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl
Filip454 = Filip dla nieuświadomionych