Re: [OT] Re: To siÄ™ narobi...

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 30 Nov 2012 18:38:45 +0100

Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

> Zdjęcie chcesz w wektorowej postaci? Dude - seriously?

Zasugerowalem sie czerwonym masakrycznie wygladajacym podswietlanym
totemem, i myslalem, ze chodzi o totem,a zdjecie to zdjecie stacji po
realizacji totemu :D

> Sam logotyp w wektorach mam. Mam, bo sobie grzebnÄ…Å‚em w sieci. Bo to co
> dostałem od zleceniodawcy… Spytam tak - widziałeś kiedyś chujnię z grzybnią
> i patatajnią w JPG? To jak nie widziałeś, to Ci podeślę. :D

Nie, nie trzeba, widzialem, wspolpracowale z siecia stacji :D MAja sto
dzialow marketingu, tysiac osob decyzyjnych i ani jednego poprawnego
wektora :D