Re: Co lepsze - stary SB Live czy audio na płycie?

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Fri, 30 Nov 2012 09:39:42 +0100

W dniu 2012-11-29 23:35, Michal pisze:
> Działają oficjalnie na wszystkim od WinXP 32bit do Win7 64bit, a z tego
> co testowałem na Win8 CP w trybie zgodności Win7 również na tym OSie.
> O tyle istotne, że o sterownikach CT można zapomnieć na wszystkich
> nowszych od WinXP systemach.

Może to kwestia konfiguracji sprzętowej (SB1024) ale u mnie nie działa
na win8 nawet w trybie zgodności. Znaczy niby wszystko zainstalowane,
mikser pokazuje że coś tam gra ale dźwięku nie słychać.
Jest to i tak duży postęp w porównaniu z moimi bojami rok temu z w7.
Wtedy to były niebieskie ekrany, trzaski z głośników...
Walczyłem z różnymi wersjami KX i poległem. Teraz nie będę marnował
czasu :-)