Re: Co lepsze - stary SB Live czy audio na płycie?

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Thu, 29 Nov 2012 23:35:11 +0100

W dniu 2012-11-29 04:16, Filip pisze:

> U mnie 5.1 digital leży i się kurzy, bo nie mogę na 7 sterów znaleźć. Kto
> pomoże?

No przecież w poprzednim poście pisałem o KXach:

http://kxproject.lugosoft.com/index.php?language=en

Działają oficjalnie na wszystkim od WinXP 32bit do Win7 64bit, a z tego
co testowałem na Win8 CP w trybie zgodności Win7 również na tym OSie.
O tyle istotne, że o sterownikach CT można zapomnieć na wszystkich
nowszych od WinXP systemach.

--
/MB