Re: PC dla rodzicow :)

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Thu, 29 Nov 2012 08:41:21 +0100

Michal nabazgra艂(a):

> Z deszczu pod rynn臋. Z Asusem i Gigabyte jest dok艂adnie to co napisa艂
> Chris (a w ko艅cu siedz膮c w dystrybucji wie co pisze) - Polski dystrybutor
> to jacy艣 s*e naprawiaj膮cy tygodniami mobo, kt贸ra wraca z tak膮 sam膮 wad膮
> (dobrze jak pad艂a na amen a nie jest po prostu niestabilna, co w czasach
> powszechnych lut贸w bezo艂owiowych itp wynalazk贸w jest do艣膰 powszechne) z
> opisem "test OK". IMHO skutecznie zniszczyli tym mark臋 obu firm na PL
> rynku, o czym powie Ci chyba niemal ka偶dy kto mia艂 nieprzyjemno艣膰
> styczno艣ci z serwisem Asusa czy Gigabyte.

To jest troszk臋 inaczej :) Dystrybutor GB to jest co innego ni偶 serwis i
plac贸wka GB na Polsk臋 ... w GB siedzi chyba z 5 os贸b i maj膮
"wyspecjalizowany" serwis na nasz kraj gdzie przy pomocy "pieca opiekanego
drewnem" naprawiaj膮 wszystko co dystrybutor 艣ci膮gnie z Tajwanu/Chin czy
innych Azjat贸w ... co do termin贸w "naprawy/test ok" to wyrabiaj膮 si臋 w ok 2
tygodnie, dystrybutor w 99% tylko bierze towar, sprawdza czy nie jest
po艂amana, popalona czy inaczej zniszczona (przyk艂ad klienta co przewierci艂
wiertar膮 i skr臋ci艂 na 艣rub臋 p艂yt臋 z prcesorem/radiatorem na wylot bo mu si臋
od艂ama艂a zapinka od wentyla) i wysy艂a na drugi dzie艅 od razu do w/w super
serwis贸w, sam nic przy tym nie tyka a tylko przepakowywuje do zbiorczych
opakowa艅 i sio dalej.

> Niestety ludzi ogl膮daj膮cych reklamy Asusa/Gigabyte w kolorowych pisemkach
> s膮 ca艂e t艂umy, wi臋c interes si臋 kr臋ci. Ma艂o kt贸ry user po przej艣ciach z
> ich serwisem kupi ponownie produkt tych firm.

Bo ludzie kupuj膮 oczami ... pude艂ka maj膮 super kolorowe i to dzia艂a ...

> Z Asrockiem jest o wiele lepiej je艣li chodzi o serwis - po prostu nie
> bawi膮 si臋 ma艂p臋 z brzytw膮 AKA sta偶ysta z lutownic膮 w pakamerach PL
> dystrybutor贸w :>

Asrock jest sprawdzany w u dystrybutora i jest kr贸tko dzia艂a/nie dzia艂a jak
nie dzia艂a to klient dystrybutora od przys艂ania do serwisu w ci膮gu 5 dni ma
wystawian膮 korekt臋 albo wysy艂an膮 now膮 sztuk臋, dla tego 90% ludzi w
dystrybucji ma Asrocka :)

> To tyle je艣li chodzi o moj膮 prywatn膮 opini臋 na temat OBECNYCH mobo Asusa i
> Gibabyte vs Asrock.

To nie tylko twoja opinia :)

ps. Przy okazji serwis i jako艣膰 MSI wr贸ci艂a do normy sprzed lat i znowu
dzia艂a to dobrze.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.