Re: To się narobi...

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 28 Nov 2012 00:47:05 +0100

Użytkownik PK napisał:

> Mam licencję studencką i nie mogę do niej kupić aktualizacji :).
>
> Przy zakupie nowego laptopa (pewnie w 2013) po prostu kupię
> sprzęt z W8Pro i będzie spokój. Zresztą paniki nie ma co robić, bo
> choć jestem szczerze zachwycony Metro i poczynioną optymalizacją,
> to W8 jest oczywiście systemem głównie z myślą o urządzeniach
> mobilnych i tam łatwo docenić różnicę.
>
> Na desktopie, gdzie tak naprawdę moim "pulpitem" jest przeglądarka,
> a poza nią używam z 5 dużych programów, zmiany w ósemce trudno zauważyć.
> Łatwo za to zauważyć brak menu start, więc rozumiem tych płaczących.
> [...]

Wlasciwie to nie rozumiem narzekan na brak menu start, przeciez jest
menu start, tylko teraz wyglada inaczej :)

Tak samo jak wczesniej trzeba myszka pojechac w lewo dół, tak samo
kliknac, pojawia sie to co sie zwykle pojawialo, czyli najwazniejsze
apki i dokladnie tak samo jak sie chce kolejno przegladac wszystkie
przechodzi sie dalej :)

Uklad jest identyczny z dokladnoscia do wygladu. Logika identyczna z
dokladnoscia do interfejsu.

I tak jak dla mnie, teraz zamiast 30 ikon programow na pulpicie, mam 30
kafelkow z tym co uzywam.

Zajebiaszczy jest sklepik :D

Choc uzywam sklepiku na Androidzie i mikrosoftowy jest przy nim po
prostu mikry, to mam fun :) To efekt "nowosci". Od dawna Windows nie
dawal "funu".

JAk dla mnie - wielka zaleta (dawanie funu). Wiec cala ta kafelkowosc
zmienila moje podejscie i zdecydowanie, jak jeszcze tydzien mialem tak:

Boze, jak sie skonczy support XP to bede musial migrowac na Windows7,
ech znow to samo, reinstal, aplikacje, dwa dni z czapy zeby miec
wszystko na nowym systemie.

A teraz:

Nie ma bata, zmienaim XP-ki ASAP na Win8! Mam Fun, mam more 2 GB obslugi
(XP-ki mam 32 bit), mam wykoarzystanie jak nalezy AHCI, dyskow SSD, i
MAM FUN :D