Re: To się narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 27 Nov 2012 22:18:37 GMT

On 2012-11-27, Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> wrote:
> Zakup sobie za 129 aktualizacje na kompie produkcyjnym. Moze polezec.
> Ale... NAjpierw przeczytaj moj watek/dlugi wpis - z dzisiaj. JAkby co
> jestem do dyspozycyji :)

Mam licencję studencką i nie mogę do niej kupić aktualizacji :).

Przy zakupie nowego laptopa (pewnie w 2013) po prostu kupię
sprzęt z W8Pro i będzie spokój. Zresztą paniki nie ma co robić, bo
choć jestem szczerze zachwycony Metro i poczynioną optymalizacją,
to W8 jest oczywiście systemem głównie z myślą o urządzeniach
mobilnych i tam łatwo docenić różnicę.

Na desktopie, gdzie tak naprawdę moim "pulpitem" jest przeglądarka,
a poza nią używam z 5 dużych programów, zmiany w ósemce trudno zauważyć.
Łatwo za to zauważyć brak menu start, więc rozumiem tych płaczących.
Dla mnie to nie był problem, bo i tak w "All programs" właściwie nie
klikam :)).

pozdrawiam,
PK