Re: Instalacja Windows XP po wymianie plyty glownej

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue, 27 Nov 2012 12:50:21 +0100

Quoted:
MK (silos_at_poczta.onet.pl)
in news:k91lrv$4fr$1_at_news.task.gda.pl

> Jezeli moge jeszcze dopytac to w jakich galeziach rejestru mozna
> szukac wpisu odnosnie kontrolera dysku twardego do usuniecia ?

Tego nie wiem niestety. Napisałem tylko bo wiem, jakim programem można
edytować rejestr wyłączonego systemu.

Ale szczerze mówiąc to sam mam zamiar niedługo przeprowadzić taką samą
operację wymiany płyty i chciałbym zachować system (też XP), więc pewnie
podobne problemy mnie czekają.

Ja dodatkowo przeglądnę płytkę do starej płyty głównej, tam są pewnie
jakieś programy/sterowniki które kiedyś zainstalowałem do płyty. Spróbuję
je zidentyfikować na dysku, może nawet na poziomie pojedynczych plików.

Pozdrawiam,
Marcin Sz.