Re: Kupic beben, toner, czy cala drukarke

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Tue, 27 Nov 2012 12:02:30 +0100

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości

> Mam tego kilkadziesiąt sztuk, oczywiście poleasingowych. Używane są
> non-stop i żadna się jeszcze nie popsuła. Sprawują się o wiele lepiej od
> polecanej przeze mnie do tej pory serii 40xx, w której notorycznie
> trzeba było kleić szufladę na papier, wymieniać trudno dostępne
> przełączniki formatu papieru na płycie głównej i rolki pobierania
> papieru. Mamy więc różne doświadczenia....

Od siebie dodam 3 gorsze, bo tez takowe uzytkujemy.

- Szybka
- Tania
- Bardzo dobra :)

Kartridz z tonerem na w sobie beben swiatloczuly + chipa, wiec jak kupujesz
zamiennik to dostajesz wszystko nowe* (*ew. regenerowane)

Kartridz na ok 7000 stron kosztowal nas ostatnio cale 24 zl. Drukuje jak
nowa, po zainstalowaniu dodatkowego podajnika ladujesz 500 kartek.

--
doom3