Re: Wszystkomający dysk sieciowy (multimedialny)

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Mon, 26 Nov 2012 19:20:06 +0100

W dniu 2012-11-26 17:58, Robert pisze:

> Tak - "coś w tym stylu".
> Szkoda tylko, że nie ma wifi.
> I szkoda, że to Ferguson, bo jeśli się nie mylę, to sprzęt zbliżony
> jakościowo i technologicznie do Manty?
> Wyrzuciłem już dwa modele Manty i raczej w taniość już nie pójdę.
> Ostatnio wywaliłem Mantę DVD-060 Wifi Center: mimo dość porządnych
> "parametrów" to spisywała się dość bylejako :/
> Aż w końcu padła zupełnie...

To może inaczej choć wiem że masz już player BD
http://www.lg.com/pl/video/lg-BD670-odtwarzacze-blu-ray

mam BD660 czyli to samo tylko bez WiFi, jadę do routera po kablu i z
laptopa dane idą już po WiFi, na razie czyta mi wszystko to co chcę bez
problemów a pozbyłem się paru skrzynek skoro zastępuje mi to jedno
urządzenie. Dane dla playera udostępnia się po prostu udostępniając
katalog na pececie.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.