Re: Wszystkomający dysk sieciowy (multimedialny)

Autor: Robert <adres_at_podam.jak.trzeba>
Data: Mon, 26 Nov 2012 17:58:35 +0100

"Chris" napisał:
> Cioś w tym stylu ?? bo nie bardzo rozumiem "wszystko"
> http://www.ferguson-digital.eu/pl/odtwarzacze-hd/189-ariva-hdplayer-210.html

Tak - "coś w tym stylu".
Szkoda tylko, że nie ma wifi.
I szkoda, że to Ferguson, bo jeśli się nie mylę, to sprzęt zbliżony
jakościowo i technologicznie do Manty?
Wyrzuciłem już dwa modele Manty i raczej w taniość już nie pójdę.
Ostatnio wywaliłem Mantę DVD-060 Wifi Center: mimo dość porządnych
"parametrów" to spisywała się dość bylejako :/
Aż w końcu padła zupełnie...