Re: Co lepsze - stary SB Live czy audio na p³ycie?

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 22:31:45 +0100

W dniu 2012-11-24 15:22, Thomas pisze:
> P³yta g³owna z audio chipsetem Realtek ALC888 (P³yta Gigabyte GA-EP43).
> Jest sens ³adowania do niej starej karty audio Sound Blaster Live?? Czy
> d¼wiêk z tegi uk³adu na p³ycie bêdzie lepszy, czy choæby porównywalny
> jako¶ciowo?
> A mo¿e s± inne "ZA" stosowaniem dedykowanej (starej) kary audio takiej
> jak wy¿ej wspomniana?

Pewnie ta na MB bêdzie gra³a lepiej ale...
Mój stary SB1024 nie jest obs³ugiwany przez Vistê i nowsze systemy.
(Znaczy jakim¶ alternatywnym sterownikiem siê da ale to nie to samo)
Linuxy za to bezproblemowo.
U¿ywam jednak tego starocia bo w mixerze mia³ kilka fajnych funkcji.
(regulacje tonów po ca³o¶ci razem z wej¶ciem line, nagrywanie z line a
s³uchanie czego innego)
Wiem ¿e to siê mog± wydawaæ archaiczne zastosowania ale w komplecie z
analogowym tunerem TV ³adnie wspó³pracuje na XP i Debianie.
Robi za magnetowid. Wiem... to analog. W drugim pokoju Dvb-t,
rozdzielczo¶ci FHD, tuner z PVR, kable HDMI. Zupe³nie inny ¶wiat :-)

PS. W³a¶nie zainstalowa³em dla testu na tej maszynie Win8. Dalej nie
widzi SB1024. ¯a³o¶æ.