Re: Olympus – WTF?! [NTG]

Autor: Dariusz Laskowski <darlas_at_post.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 20:36:25 +0000 (UTC)

On Sat, 24 Nov 2012 21:24:30 +0100, R.e.m.e.K wrote:

[...]

> O wiele mniej dotkliwe jest piracenie mp3. Artysta i tak zarabia glownie
> koncertujac, wiec de facto skradzione plyty i tak przyniosa mu dochod, gdyz
> zwiekszaja rzesze odbiorcow i wplywaja na liczebnosc widowni koncertowej.

Nie znam się, ale niektórzy twierdzą, że nie wszystkich artystów to dotyczy.
Czytałem kiedyś wywiad z Joss Stone, która swoją relację z piractwem opisała
prawie tymi samymi słowami co Ty i twierdziła, że ona zawsze finansowo
wyjdzie na swoje. Ale... Jednocześnie twierdziła, że są jednak tacy
"artyści", którzy żyją głównie ze sprzedaży singli -- wszelkiej maści
dostarczyciele tzw. umc umc. I dla nich piractwo jest zabójcze... ;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl