Re: Co lepsze - stary SB Live czy audio na płycie?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 24 Nov 2012 20:07:43 +0100

Dnia Sat, 24 Nov 2012 19:06:06 +0100, Tom napisał(a):

> Nawet jeśli jest jakaś subtelna różnica pomiędzy SB live a wbudowaną to
> odtwarzając na zwykłych "pierdziawkach" tego w ogóle nie zauważysz.

Ale druga karta dźwiękowa się - akurat mnie - przydaje. Mam X-Fi Xtreme
Gamer. Jako główną w systemie. Dźwiękówka z płyty ma wpięte słuchawki i
mikrofon służący do pogaduch na Skype. Wygodniejsze, niż przełączanie
klamotów.

Swoją drogą oprogramowanie do X-Fi aż takie durne nie jest. Faktem jest, że
nigdy nie testowałem jak realizowane są różne efekty, ale drivery i soft
Creative'a (jakkkolwiek wkurzające by nie było) trochę rzeczy udostępnia.
Czy tak tylko to wszystko jest liczone przez procesor główny? Nie wiem.
Chętnie się dowiem.

Dla ewentualnych opisów, mam:
- X-Fi Xtreme Gamer
- dźwiękówkę z DFI LanParty DK P45-T2RS

[ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz        ]
[ używanymi autami poszedłby do więzienia.                    (Nick Nolte) ]