Re: To si臋 narobi...

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 24 Nov 2012 14:26:36 GMT

On 2012-11-24, JDX <jdx_at_onet.pl> wrote:
> Tyle tylko, 偶e 10-letnia kom贸rka jest wygodniejsza do tego, do czego
> telefon jest przeznaczony, tzn. do dzwonienia i rozmawiania. I pewnie o

Oczywi艣cie. Podstawow膮 funkcj膮 dzisiejszych smartphone'贸w nie jest
wykonywanie po艂acze艅 telefonicznych.
I to nie jest wymys艂 producent贸w. To u偶ytkownicy coraz mniej rozmawiaj膮.

> to chodzi艂o przedpi艣cy. Ja w sumie jestem zadowolony ze smartfona, ale
> gdybym mia艂 robot臋 wymagaj膮ca cz臋stego wiszenia na telefonie to nie
> chcia艂bym mie膰 do tego nsmartfona. A przynajmniej nie takiego
> tradycyjnego ~5 calowego nale艣nika z ekranem dotykowym.

Do naprawd臋 cz臋stego wiszenia na telefonie wymy艣lono headsety,
zestawy g艂o艣nom贸wi膮ce itp. Je艣li podstawow膮 funkcj膮 w pracy jest
rozmawianie przez telefon, to kom贸rka jest pomys艂em m臋cz膮cym
i niewygodnym (ka偶da).

pozdrawiam,
PK