Re: To siÄ™ narobi...

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 14:56:22 +0100

On 2012-11-24 14:25, PK wrote:
[.....]
> Stereotyp. Smartphone używany tak jak komórka sprzed 10 lat trzyma
> znacznie dłużej niż 1 dzień.
Tyle tylko, że 10-letnia komórka jest wygodniejsza do tego, do czego
telefon jest przeznaczony, tzn. do dzwonienia i rozmawiania. I pewnie o
to chodziło przedpiścy. Ja w sumie jestem zadowolony ze smartfona, ale
gdybym miał robotę wymagająca częstego wiszenia na telefonie to nie
chciałbym mieć do tego nsmartfona. A przynajmniej nie takiego
tradycyjnego ~5 calowego naleśnika z ekranem dotykowym.