Re: To się narobi...

Autor: Rafał <bezspamu_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 14:09:35 +0100

Mr Misio wrote:

> Tak jest!

Polemizowałbym…
Ja parę lat temu kupując płytę pod LGA755 kupiłem procek E5200.
Potem jak ceny spadły kupiłem wymarzony i tak bardzo przez wszystkich
polecany E8400, dodam jeden z lepszych egzemplarzy. I co?
i porażka. Niewiele szybciej, a goręcej i mimo wszystko szczuplej w portfelu.
To był jeden z chybionych zakupów.
Dlatego kupując LGA1155 kupiłem już procesor taki, jakie będzie mi odpowiadał.